Money, money, money vol. 2

Tak je nejvyšší čas aktualizovat seznam věcí, co je potřeba s sebou koupit a tudíž za ně utratit spoustu peněz.
- - - 
Vždycky, když si potřebuju něco koupit, z nákupů odchází s taškami Ondra. A to třeba ani nic nechtěl! Jenže něco zahlídne, zkusí si to, je mu to a koupí si to. Já vyzkouším trilión věcí a nic není "to vončo". Takhle třeba sehnal pohorky a zimní bundu. Měla jsem jednu vyhlídlou v Husky, šli jsme se kouknout do prodejny v Liberci a s bundou odešel Ondra. Ale nevzdala jsem se, asi za měsíc jsme do té prodejny zavítali znovu a už jsem našla bundu i já! Od Husky jsme si vzali každý i spacák, měli zrovna slevu 25 % a se zákaznickou kartičkou plus dalších 5 %. No nekup to!! Jen teď vedle sebe vypadáme jak chodící reklama na Husky.
- - - 
Nicméně, nejen že Ondrovi se líp nakupuje, ale ještě u toho šetří prachy. Za prvé jako kluk tak nějak potřebuje míň věcí, za druhý se mu daří kupovat levnější věci. Například šel do Sportisima, uviděl pohorky, vyzkoušel pohorky, koupil pohorky. Já šla do specializovanýho outdoor obchodu, kde jsem dostala přednášku dlouhou jak tejden a pak mi všechny ostatní obchody nebyly dost dobrý...takže boty mám třeba tak o litra dražší. Spacák si Ondra vybral levnější dokonce o 1.200 Kč, protože já jsem zmrzlík a bála jsem si vzít takovej, co má comfort zone nad nulou. Nebudu lhát, trochu mě s tím štve!😃
- - - 
V nových bundách i pohorkách. Je mi jasný, že vidíte prd, ale lepší fotku v nich nemáme!

- - - 
Další velkou položkou na seznamu, která se nedá vynechat, bylo pojištění. Opět jsme si nechali poradit od CZECHKiwis.cz a zřídili si ho přes ně. Jako dárek jsem od nich dostali SIM karty, takže jen co dorazíme na Zéland, už můžeme surfovat po netu (na vlnách to stejně neumíme).
- - - 
Nečekaným výdajem bylo přebookování letenek z přestupu v Šanghaji na přestup v Tokyu (viz Změna plánu!). Naštěstí jsme kvůli tomu ledvinu prodávat nemuseli. A jak se přiblížil čas odletu, bylo třeba zarezervovat i ubytování. Sice by to byl asi zajímavej zážitek, zkusit si spát v takové té japonské kapsli, ale nějak jsme se na to jako dva introverti necejtili a našli jsme obyčejnej hotelovej pokoj. Čekali jsme, že budeme muset vypláznout víc, ale dvojka za dva lidi na dvě noci nám nakonec přijde v poho. 😊 Hned potom jsme našli ubytko i na první dny v Aucklandu. Ceny se hooodně liší podle vzdálenosti od centra. Nohy máme mladý a zdravý, takže jsme radši ušetřili peníze a vzali pokoj na okraji města, zato kousek od móře! Pro dva na pět nocí za necelých 5 tisíc. Obě ubytování jsme vyřešili přes Booking.
- - - 
Další nutnost, bez který se na NZ neobjedete, je power banka (Zuza řikala!). Tak Ondra pogooglil, udělal průzkum trhu a máme je! Oba stejnou. Stejně tak nám vygooglil příruční zavazadla - batohy. Na tom ale neni nic moc zajímavýho, ale peníze to stálo, tak to tu napsat musim. 😁
- - -
Mezi posledními věcmi, co jsme sháněla, byla "comfy" mikina do letadla. Ondra se mi dost smál, protože jsem obíhala obchody a zkoušela jak divá, ale žádná nebyla dostatečně "comfy". Že prej neví, proč je tak důležitý mít na sobě "comfy" mikinu v letadle. Inu, zavítali jsme do Intersportu, já opět nenašla nic, co by bylo "vončo", ale pokud jste dávali na začátku pozor, už je vám asi jasný, jak to dopadlo. Ondra objevil mikinu, zkusil si ji a: "Sakra, ta je comfy!"

Pochopil.

Tak jsem ho přesvědčila, že by si ji měl koupit. A můj ďábelský plán je, že si ji od něj budu půjčovat. Muhehe! 😈
- - -
Tradiční výčet:
posledně: 24.086 CZK

plus:
Zimní bunda..............................................2.706 CZK
Spacák.......................................................4.264 CZK
Pojištění.....................................................6.550 CZK
Přebookování letenek................................1.261 CZK
Ubytování Tokio (1 osoba)...........................973 CZK
Ubytování Auckland (1 osoba)..................2.362 CZK
Power banka..................................................620 CZK
Batoh 40l.......................................................756 CZK

celkem: 43.578 CZK

Jakože...Vau!...Samotné nás ta částka překvapila, vůbec bychom tolik nehádali. Každopádně, tyhle výdaje byly rozložené do několika měsíců a taky jsme s nimi od začátku počítali, když jsme začínali šetřit. Možná až na to ubytování. 😅
- - - 
V začátcích mi při šetření hodně pomohl Revolut a jeho funkce trezorů. Nahrála jsem si na něj peníze a nastavila, kolik chci denně uložit do jednotlivých trezorů. Měla jsem trezory Letenka (12.000,-), Outdoor (20.000,-) a Nový Zéland (70.000,-) a každý den se mi tam poslalo 100-200 Kč. A občas nula, když jsem byla trochu na suchu. 😁 Pokud jste člověk, co je v hospodaření s penězi trochu ztracenej, jako já, moc vám tuhle funkci doporučuju!

Komentáře